понеділок, 4 березня 2013 р.

                     ВЕСНА ІДЕ - ВЕСНІ ДОРОГУ!


 Відступає зима. Природа прокидається, і це відчувається в
   усьому.
    Вісник весни- пролісок , смілива і нетерпляча квітка . Ще не зійде сніг, а вона вже простягає свої блакитні пелюстки до сонця   


   

                                 Я перша квіточка весни,
                                 я пролісковий цвіт,
                                 я пережив зимові сни
                                 і знов родивсь на світ.

                                У мене очі голубі,
                                такі, як неба синь.
                                Росту між кленів, між дубів,
                                люблю і сонце, й тінь.

                                Зелені рученьки мої 
                                листочками зовуть.
                                Я полюбив ліси, гаї,
                                живу іздавна тут.
                                                               М. Познанська   

   Про красу весняної природи в творах видатних українських письменників, віршах,  народних прикметах, прислів'ях та приказках можна дізнатися, побувавши біля книжкової виставки "З любов'ю до природи" з циклу "Пори року", яка розгорнута на абонементі бібліотеки. 
 Також запрошуємо всіх бажаючих прийняти участь у весняній вікторині "Гуляй і придивляйся".



                                                   

                                                                  

Немає коментарів:

Дописати коментар