вівторок, 24 січня 2023 р.

                     У єдності сила народу!

День Соборності – це свято, яке єднає кожного українцям, єднає наші міста та думки. Тому у 2023 році цей день є важливим для нашого народу, свободи та єдності. Адже сьогодні ідея соборності залишається базовою національною цінністю українців.
Лише разом, у єдності ми зможемо подолати ворога, який посягнув на нашу землю та свободу.
Святкуючи День Соборності, згадаємо цитати видатних українців: письменників, поетів, державних діячів, які народилися у різних куточках нашої держави, але об’єднані величезною любов’ю до нашої Батьківщини. Свого часу вони внесли вагомий внесок у відродження нашої Держави, збереження української мови, віри та наших славетних традицій.
«Свою Україну любіть. Любіть її… Во врем’я люте. В останню тяжкую минуту За неї Господа моліть».
Тарас Шевченко (1814-1861) с. Моринці Черкащина
«Любіть Україну у сні й наяву, вишневу свою Україну, красу її вічно живу і нову і мову її солов’їну».
Володимир Сосюра (1898-1965) м. Дебальцеве Донецької області
«До тебе, Україно, наша бездольная мати,
Струна моя перша озветься.
І буде струна урочисто і тихо лунати,
І пісня від серця поллється».
Леся Українка (1871-1913) м. Новоград — Волинський Житомирщина
«Я знаю вас, нащадки запорожців, Я вірю вам і низько б’ю чолом. Дивлюсь на вас і вірою займаюсь, І б’ю поламаним крилом».
Олександр Олесь (1878-1944) м. Білопілля Харківщина
«Народ мій є! Народ мій завжди буде! Ніхто не перекреслить мій народ!».
Василь Симоненко (1929-1963) с. Біївці Полтавщина
«Як один Бог на небі, так одна Україна на землі!».
Степан Бандера (1909-1959) с. Старий Угринів Франківщина
«Ми мусимо навчитися чути себе українцями — не галицькими, не буковинськими українцями, а українцями без офіційних кордонів».
Іван Франко (1856-1916) с. Нагуєвичі Львівщина
«Не чіпатися того, що ділить і роз’єднує поодинокі частини української землі, а пильнувати того, що лучить і єднає їх до купи, і се зміцнювати і розвивати мусимо… Єднатися, концентруватися, а не ділитися, не розбігатися — се повинно бути у всім нашим гаслом».
Михайло Грушевський (1866-1934) м. Холм Польща-м. Київ



Немає коментарів:

Дописати коментар